Un incident neașteptat a avut loc recent la reprezentanța Hyundai din Timișoara, unde un proprietar de Hyundai Tucson Plugin Hybrid din 2021 a avut parte de o experiență nu tocmai agreabilă. După ce a dus mașina la service pentru o avertizare de pe bord, Adrian Bihoi a descoperit că mecanicii au folosit vehiculul său într-un mod care a depășit cu mult așteptările sale.
Adrian a observat o eroare pe bordul mașinii sale, “Refill inverter coolant”, așa că a luat decizia de a o duce la service-ul de la Hyundai, acolo unde a și cumpărat-o inițial. În pofida experiențelor anterioare satisfăcătoare cu acest service, vizita recentă a lui Adrian a fost una surprinzătoare, în sens negativ.
După ce a predat mașina la ora 12:15, cu intenția de a o recupera în jurul orei 17:00, Adrian a fost forțat să lase mașina în service peste noapte, din cauza unor întârzieri. Acest lucru i-a permis să observe, prin intermediul aplicației Bluelink, că vehiculul său a fost folosit în trei deplasări în afara service-ului, una dintre acestea ajungând la o viteză maximă de 190 km/h.
În următoarea zi, când a venit să își recupereze mașina și să ceară explicații, a primit un răspuns neașteptat. Mecanicii i-au spus că au fost nevoiți să “îi dea în gură” mașinii pentru a aerisi mai repede instalația lichidului de răcire. Un răspuns care nu l-a satisfăcut pe Adrian, având în vedere că mașina a fost recuperată abia a doua zi și considera periculos și inutil mersul cu astfel de viteze pe drumurile naționale.
Aflând că mașina lui a parcurs 21 de kilometri în absența lui și fără să fie înștiințat, iar mecanicii nu aveau talonul mașinii asupra lor, Adrian a fost și mai indignat. În plus, acești kilometri nu au fost menționați pe biletul de ridicare al mașinii din service.
Când a fost contactat pentru a oferi explicații despre acest incident și despre cum a putut un angajat să meargă cu asemenea viteză cu mașina unui client, Sorin Sala, șef atelier Hyundai și Mitsubishi, a răspuns că vor avea o discuție internă pentru a afla ce s-a întâmplat, urmând să îl contacteze pe client ulterior.